پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، در حجم 42 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل.

این فایل پاور پوینت شامل معرفی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، اصول و مفروضات آن و معرفی نرم افزار CRM می باشد.

بخشی از متن:
CRM، می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ، فروش، پیدا کردن نقاط سبقت، تغییرات برای سبقت گرفتن، ارتباط مرکزی مدیریت، مدریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به ...

فهرست بخشی از مطالب:
مقدمه ای بر crm 
تعریف crm
چرا crm؟
افزایش بهره وری با crm
اهداف crm
چگونه به اهداف crm دست یابیم؟
مزایای crm
فرایند و مسیر تکوین crm موفق
اصول crm
مفروضات crm
چرا crm برای کسب و کار های کوچک ضروری است؟
برخی از چالش های به وجود امده در CRM
و ...
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22373 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:4,950 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل پاورپوینت شامل 40 اسلاید با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) می باشد.