پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی، در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
توجه به موارد زیر در مطالعه رفتار مصرف کننده در فرهنگها حائز اهمیت می باشد :
- شناسایی انگیزه ها ( چه نیازی در ذهن مردم وجود دارد ).
- ویژگی الگوی رفتار (تصمیم گیرنده خرید ؟نوبتهای خرید ؟ اندازه و کجا ؟)
- ارزشهای اجتماعی (آیا مصرف تحت باورهاست ؟)
- ویژگی یا نحوه تصمیم گیری (تصمیم گیری چگونه ؟ و چه منابع اطلاعاتی ؟)
- ارزیابی روشهای تبلیغی و ترویجی (مشکلات زبانی ؟افراد مورد پذیرش برای فروش توسط مردم ؟)
- نهادهایی که در فکر مردم هستند (خرده فروش و واسطه های در دسترس ؟ چه خدماتی ارائه می دهند ؟)

فهرست مطالب:
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی
دانش فرهنگی
حساسیت فرهنگی
عناصر فرهنگ Elements of culture
فرهنگ مادی
نهادهای اجتماعی
جهان بینی
زیبا شناسی
زبان
ارزیابی و شناخت فرهنگها
ارزیابی عناصر فرهنگ
تغییرات فرهنگی
سازگاری فرهنگی
آداب و سنن تجاری
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20081 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:1,400 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.
    ................................................................................
    مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش