پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاریخچه :
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط به CRM را در سه دوره زیر خلاصه نمود:
الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) ابتکارات فورد در بکارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی و افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می باشد.

ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) :
این دوره هم‌زمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایندها آغاز شد.
TQM

ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشی‌سازی انبوه) تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه‌هایی برای رضایت مشتریان سابق خود معطوف نمایند.
و . . .


فهرست مطالب:
تاریخچه
انواع فناوری CRM
CRM عملیاتی
مزایای بکارگیری سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری
چگونه CRM خود می تواند سود آور باشد؟
دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری روی CRM
رضایت مشتری چیست؟
اندازه گیری رضایت مشتری(CSM)
و . . .
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 17900 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:73 کیلوبایت

 قیمت: 46,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش.