گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری زبان انگلیسی

دسته بندي : علوم انسانی » زبانهای خارجی
توضیحات:
گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری زبان انگلیسی، در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
یادگیری زبانی غیر از زبان مادری و آن هم یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی است می تواند زمینه ی پیشرفت در مسایل گوناگون را میسر ساخته و راه رسیدن به اهداف را هموارتر سازد. اینجانب دبیر زبان انگلیسی مدرسه .................... بعد از مشاهده عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری درس زبان انگلیسی ، به دنبال راه حل هایی جهت حل این موضوع پرداختم .
بعد از جمع آوری اطلاعات ، بالابردن اعتماد به نفس دانش اموزان را مد نظر قرار دادم و با بالا بردن آن توانستم دانش آموزان را به یادگیری درس زبان انگلیسی علاقمند کنم .

مقدمه:
با نگاهی گذرا به تاریخ زندگی انسان در خواهیم یافت که انسان ها با توانایی ها و قابلیت های مختلفی خلق شده اند و این استعدادها می تواند بروز کند زمانی که زمینه ی رشد آن فراهم شده باشد.

حال جای سؤال است که آیا این زمینه ی رشد در کشور ما که یکی از کشورهای مدعی پیشرفت در قرن اخیر است فراهم شده است یا خیر؟ و اگر فراهم شده است به چه اندازه؟
در پاسخ به سؤالات فوق می توان گفت که زمینه ی یادگیری زبان انگلیسی در ایران فراهم شده است ولی هنوز کافی نیست. چرا که با گنجاندن چند ساعت درس و یک کتاب ان هم در مقاطع متوسطه و بالاتر نمی توان دانش آموزان و حتی اولیاء آنها را با اهمیت یادگیری این زبان آشنا ساخت و چه بسا باعث فراهم آمدن مشکلات زیادی برای آنها نیز شده است، چرا که اکثر دانش آموزان آن را فقط به عنوان یک درس مثل سایر دروس در نظر گرفته و فقط به کسب نمره ی قبولی یعنی نمره 10 اکتفا می کنند. که این امر نیز در حال حاضر در مدارس به راحتی اتفاق می افتد و با چندین مرتبه امتحان در سال و در صورت عدم کسب نمره 10 استفاده از ماده 18 دانش آموز قبول و به پایه و مقطع بالاتر صعود می کند و مشکلات جدید و بیشتر برای خود، اولیا و معلمین مقاطع بالاتر فراهم می آورد.
حال این سؤال پیش می آید که آیا با توجه به مؤثر بودن این درس در زندگی آیا همین شیوه و به همین اندازه کافی است یا خیر؟ که جواب را به کارشناسان و دست اندرکاران واگذار می کنیم
و . . .

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
تعریف و طرح مسئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات و توصیف وضعیت موجود
انتخاب راه حل موقتی
اجرای عمل انتخاب شده
نقاط ضعف پژوهش
نقاط قوت بعد از اجرای طرح
نتیجه
پیشنهادات
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » زبانهای خارجی

تعداد مشاهده: 14546 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:250 کیلوبایت

 قیمت: 41,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 11 صفحه، قابل ویرایش.