22 واژه انگلیسی کاربردی برای متون دانشگاهی و آکادمیک

دسته بندي : علوم انسانی » زبانهای خارجی
توضیحات:
22 کلمه انگلیسی کاربردی برای خوانش متون دانشگاهی و آکادمیک، در قالب فایل pdf و در حجم 23 صفحه.

واژگانی که در این کتابچه مشاهده می فرمایید تعدادی از واژگان پرتکرار (با احتساب مشتقاتشان یعنی تکرار را بر اساس شمردن هر واژه و مشتقاتش در نظر گرفته اند مثلا develop، development، developed و ...) در نوشته‌های دانشگاهی و آکادمیک است که طی تحقیقات بر روی 13000 نوشته آکادمیک به دست آمده است. نکته اینکه تنها تعداد 22 واژه را در این کتابچه آورده ایم و اینکه مشتقات این واژه ها در این فایل موجود نیست، که در صورت استقبال، در نسخه‌های بعد می‌آوریم. هر صفحه در این فایل متعلق به یک کلمه است که برای به ذهن سپاری بهتر، از رنگ‌بندی متنوع و تکرار کلمه در صفحه استفاده شده است (در تصویر محصول می‌توانید ببینید).

در ترجمه واژه‌ها سعی بر این است که ترجمه به صورت کلمه باشد و ریشه‌ی معنا آورده شود تا برای حفظ کردن راحتتر گردد.

با توجه به اینکه تعداد واژگان در این کتابچه زیاد نیست و مشتقات نیز آورده نشده است، در صورتی که علاقه‌مند به دریافت واژگان بیشتر و مشتقات آن می‌باشید، با ما در ارتباط باشید و همچنین این فایل را به دوستانتان برای خرید معرفی نمایید.
دسته بندی: علوم انسانی » زبانهای خارجی

تعداد مشاهده: 18404 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:8,809 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    از آنجایی که هر کلمه با رنگ‌بندی متنوع و تکرار برای به ذهن سپاری بهتر به کار رفته است، در نتیجه به هر صفحه چند دقیقه نگاه کنید و با خودتان کلمه و ترجمه را تکرار نمایید. می توانید این کار را هر روز انجام دهید تا واژه در ذهن شما تثبیت شود.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلود حاوی یک عدد فایل pdf دارای 23 صفحه می باشد.