کتاب جامع بافت فرسوده شهر قزوین به انضمام نقشه

دسته بندي : کتاب » فنی و مهندسی
توضیحات:
کتاب جامع بافت فرسوده شهر قزوین به انضمام نقشه، در قالب فایل pdf و در حجم 48 صفحه.

این کتاب شامل اطلاعات پایه برای شناخت جمعیتی، اقلیمی، اقتصادی و... شهر قزوین می باشد. چیزی که این کتاب را از کتابهای مشابه خود جدا نموده است وجود نقشه های اساسی همچون  تراکم جمعیتی، تعداد طبقات، دانه بندی، کاربری و.... است که نیاز هر شهرساز در مطالعات کارگاه ها و طرح های شهرسازی و همچنین پروژه های دانشگاهی است. این کتاب در حال حاضر از این نظر جامع ترین کتاب موجود بوده است.

مقدمه کتاب:
وجود بافت های ارزشمند تاریخی و محلات قدیمی از عوامل هویت بخش شهرها است. رشد شتابان جمعیت و گسترش کالبد شهرها و درنتیجه افزایش فزاینده ی نیازهای جدید در زندگی شهری، تمایل و احساس تعلق شهروندان را به میراث تاریخی کاهش داده است. به همین جهت به ندرت شاهد تلاشی در جهت حفظ میراث ارزشمند تاریخی و شهرسازی گذشته هستیم. احیای محلات قدیمی و ایجاد همپیوندی مناسب میان آنها و مناطق جدید شهری می تواند از دو سو مفید و حائز اهمیت باشد؛ از طرفی خون تازه ای در رگهای فرسوده به جریان اندازد و پویایی یک زندگی شهری را در محلات قدیمی دوباره نمایان سازد و از طرف دیگر عامل ارزشمندی در جهت هویت بخشی به مناطق جدید و ظهور یک اصالت چ ند جانبه باشد. مش کلات زیستی در بافتهای فرسوده شهری غیر قابل ان کار
است. عدم پاسخگویی کالبد به نیازهای امروزی مردم، عمده ترین دلیل مهاجرت افراد می باشد وخالی شدن بخشی از شهر از سکنه بومی عامل اص لی مرگ و زوال سرزندگی و پویایی خواهد بود.

این کتاب ارزشمند توسط مولف برای فرافایل جهت فروش الکترونیکی ارسال شده است.
دسته بندی: کتاب » فنی و مهندسی

تعداد مشاهده: 20703 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:8,909 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید. برای استفاده از فایل pdf، نیاز به نرم افزار Acrobat Reader یا سایر نرم افزارهای مشابه می باشد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf حاوی جامع ترین نقشه های موجود برای شناخت شهر قزوین:کاربری، تراکم،تعداد طبقات،کیفیت ابینه،حوزه نفوذ، بافت فرسوده،ناحیه بندی، منطقه بندی، روستاهای استان، نقشه تفصیلی و ...